Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання рішень Ради суддів України № 28 від 02.04.2015 року та № 35 від 12.05.2016 року та відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», з 21.09.2016 року по 27.09.2016 року в Автозаводському районному суді м.Кременчука було проведено опитування громадян - учасників судового розгляду в рамках реалізації Системи оцінювання суду.
Всього в анонімному анкетуванні взяло участь 38 осіб, з них 25 чоловіків та 13 жінок. Вік респондентів встановлював:
18-25 років – 6 осіб
26-39 років – 21 особа
40-59 років – 8 осіб
60 років і старше – 3 особи.
Серед опитаних відвідали суд 23 особи (60,5 %) у цивільних справах, 11 осіб (29 %) у по кримінальним провадженням, 8 осіб ( 21 %) в адміністративних справах та 9 осіб ( 23,6 %) по справам про адміністративні правопорушення.
В запропонованій анкеті громадяни-відвідувачі суду мали змогу оцінити якість роботи суду, а саме: добре – 20 осіб ( 52,6 %), задовільно 4 особи (11 %), відмінно – 13 осіб (34,2 %), утрималась від відповіді 1 особа (2,6 %).
Загалом про обізнаність з роботою судів та суддів у цілому – «цілком обізнаний» відповіли 16 осіб (42 %), «загалом обізнаний» - 14 осіб (36,8 %), майже не обізнаний – 8 осіб (21 %).
Щодо зручності та комфортності перебування в суді, то 17 осіб вважає, що в приміщенні суду достатньо зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання: «швидше так» відповіли – 14 осіб (36,8%), «цілком так» - 3 особи (7,9%), варіант «більш-менш» обрало – 10 осіб (26,3%), «швидше ні» - 6 осіб (15,8%).
Щодо чистоти та прибраності приміщення, то 28 осіб вказали, що в суді чисто, а саме: «цілком так» відповіли – 10 осіб (26,3%), «швидше так» - 18 осіб (47,4%), «більш-менш» - 7 осіб (18,4%), «швидше ні» - 1 (2,6%), кодом невідповіді скористались 2 особи, що становить 5,3%.
Наповнення в суді інформації, а саме зручності розташування інформаційних стендів (дошки об»яв) – «цілком так» вказали 27 осіб (71%), «швидше так» - 7 осіб (18,4%), «більш-менш» - 3 особи (7,9%), не відповіла 1 особі (2,6%).
За результатами анкетування 30 осіб (79%) користувались сторінкою суду в мережі Інтернет, з них – 28 осіб (73,7%) знайшли потрібну для них інформацію.
Серед громадян-учасників судових засідань могли сказати, що працівники апарату суду виявили при спілкуванні доброзичливість, повагу, бажання допомогти – «швидше так» - 11 осіб (29%), «цілком так» - 19 осіб (50%), «більш-менш» - 4 особи (10,5%), «швидше ні» - 1 особа (2,6%), не відповіли на питання – 3 особи (7,9%).
На останній блок питань «Зміни та рекомендації» респонденти на питання якими є враження від візиту до суду в день опитування порівняно з очікуваннями – «краще, ніж очікував» - зазначило 11 осіб (29%), «відповідають очікуванням» - 25 осіб (65,8%).
10 учасників опитування вказали (26,3%), що якість роботи суду значно покращилась, покращилась несуттєво робота суду вказали 6 осіб (15,8%), залишилась без змін – 11 осіб (29%), важко сказати – 4 особи (10,5%), не відповіли – 6 осіб (15,8%).
Щодо організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства, то 21 особа (55,3%) вказали, що відчутні позитивні зміни, не відчули ніяких змін – 10 осіб (26,3%), не відповіли на питання – 7 осіб (18,4%).
Серед відповідей респондентів щодо підвищення якості роботи суду, які саме виміри слід покращувати в першу чергу (поставили на перше місце), то вони розподілились наступним чином:
- якість роботи судді – 16 осіб, що становить 42,1%;
- зручність та комфортність перебування в суді – 13 осіб, що становить 34,2%;
- якість роботи працівників апарату суду – 10 осіб, що становить 26,3%;
- дотримання строків судового розгляду – 9 осіб, що становить 23,7%;
- доступність суду та повнота та ясність інформації – по 7 осіб, що становить 18,4%.