Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Автозаводським районним судом м.Кременчука Полтавської області спільно з ініціативною групою громадських активістів «Чистий суд», ГО КІПЦ «Європейський клуб», проведено анонімне опитування громадян-відвідувачів суду з 11.05.2016 року до 31.05.2016 року щодо ефективності та доступності до правосуддя.
Результати даного опитування дали змогу отримати загальну картину у якості роботи суду.
Так, у вказаному анонімному опитуванні взяло участь 97 осіб.
1. Оцінили зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; зали судових засідань тощо): відмінно - 6 осіб (6,2 %), добре - 12 (12,4 %), задовільно – 49 (50,5 %), незадовільно – 27 (27,8%), важко сказати – 1 (1,03 %).
2. Могли сказати, що користуються інформацією, що міститься на інформаційних стендах суду: так – 78 (80,4 %), ні – 16 (16,5 %).
3. Оцінили наповненість стендів (зрозумілість і повноту зразків документів, порядку сплати судового збору і т.і.): відмінно – 21 (21,6 %), добре – 41 (42,3 %), задовільно – 21 (21,6 %), незадовільно -2 (2,1 %), важко сказати – 7 (7,2 %).
4. Могли сказати про можливість отримання за телефоном суду необхідної інформації: так, завжди – 31 (32 %), часто – 24 (24,7 %), періодично – 17 (17,5 %), ніколи – 6 (6,2 %), важко сказати – 13 (13,4 %).
5. Оцінили роботу працівників суду щодо прийому та видачі документів: відмінно – 25 (25,8 %), добре 44 (45,4 %), задовільно – 14 (14,4 %), незадовільно – 6 (6,2 %), важко сказати – 2 (2,1 %).
6. Могли сказати про можливість отримання інформації щодо руху судової справи (вчасність отримання повідомлень про розгляд справи, судові повістки, зокрема і за допомогою sms повідомлення: так, завжди – 38 (40 %), часто – 28 (28,9 %), періодично – 8 (8,3 %), ніколи – 11 (11,3 %), важко сказати – 6 (6,2 %).
7. Могли сказати, що користуються сторінкою Автозаводського районного суду м.Кременчука Полтавської області в Інтернеті Офіційний веб-портал «Судова влада України»: так – 65 (67 %), ні – 25 (25,8 %).
8. Оцінили організації роботи суду: відмінно - 17 осіб (17,5 %), добре - 49 (50,5 %), задовільно – 20 (20,6 %), незадовільно – 5 (5,2 %), важко сказати – 2 (2,1 %).
9. Могли сказати, що суд при розгляді справи є незалежним та неупередженим: так - 32 (33 %), скоріше так – 31 ( 32 %), на – 11 (11,3 %), скоріше ні – 8 (8,2 %), важко сказати – 10 (10,3 %).
10. Могли сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо: так – 43 (44,3 %), скоріше так –33 (34 %), ні – 10 (10,3 %), скоріше ні –3 (3,1 %), важко сказати – 2 (2,1 %).
11. Оцінили тактовність та ввічивість працівників апарату суду до відвідувачів суду: відмінно – 29 (29,9 %), добре – 44 (45,4 %), задовільно – 14 (14,4 %), незадовільно – 2 (2,1 %), незадовільний рівень окремих осіб – 2 (2,1 %).
12. Оцінили ефективність роботи Автозаводського районного суду м.Кременчука Полтавської області (дотримання строків та процедур розгляду справ, обгрунтованість затримки/перенесення судових слухань тощо): відміно – 14 (14,4 %), добре – 39 (40,2 %), задовільно – 23 (23,7 %), незадовільно – 11 (11,3 %), важко сказати - 4 (4,1 %).
13. Могли сказати, що їм відомі факти корупційних дій суддів та працівників суду: так – 13 (13,4 %), ні – 72 (74,2 %), важко сказати – 7 (7,2 %).
14. Могли сказати, що довіряють суду, в якому розглядається справа: так - 44 (45,4 %), скоріше так – 30 (31 %), ні – 8 (8,2 %), скоріше ні – 5 (5,2 %), важко сказати – 8 (8,2 %).
15. Могли сказати, що довіряють взагалі судовій владі України: так - 13 (13,4 %), скоріше так – 34 (35,1 %), ні – 22 (22,7 %), скоріше ні – 15 (15,5 %), важко сказати – 11 (11,3 %).
Основні пропозиції від громадян, необхідні для покращення роботи суду сьогодні:
- Забезпечити своєчасну відправку кореспонденції учасникам процесу;
- Збільшити кількість місць для сидіння та очікування громадян;
- Збільшити та оновити стан залів судових засідань;
- Розмістити в суді більше інформації про розгляд справ;
- Збільшити кількість місць для заповнення документів;
- Покращити пунктуальність початку розгляду справ;
- Покращити об’єктивність та неупередженість розгляду справи;
- Покращити своєчасність видачі судових рішень.