Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А Н А Л І З
стану організації роботи за зверненнями громадян за 2015 рік
в Автозаводському районному суді м. Кременчука Полтавської області
На виконання вимог ст.40 Конституції України та Закону «Про звернення громадян» в Автозаводському районному суді м. Кременчука Полтавської області постійно здійснюється робота по розгляду звернень громадян, які надходять поштою та ведеться особистий прийом громадян головою суду, керівником апарату суду.
Так, протягом 2015 року до Автозаводського районного суду м. Кременчука Полтавської області надійшло 27 письмових звернень громадян.
Всі звернення подавалися та розглядалися безпосередньо в місцевому суді без звернення громадян до вищестоящих органів, що свідчить про їх впевненість у можливості вирішення дискусійних питань на місцевому рівні головою суду та керівником апарату суду.
В 2015 році до Автозаводського районного суду м. Кременчука Полтавської області від громадян (фізичних осіб) надійшло 23 письмових звернень, від юридичних осіб – 4.
За змістом звернення стосуються дій суддів та працівників суду, надання документів або інформації.
За своїм характером письмові звернення розподіляються:
- на дії суддів та працівників апарату суду – 7;
- з питань отримання копій документів та надання інформації – 5;
- з інших питань – 15.
Всі письмові звернення розглядались своєчасно і у визначений законом термін та перевірялись, про що заявникові повідомлялось письмово.
Стосовно термінів розгляду звернень громадян:
- до 5 днів – розглянуто 11 звернень;
- до 15 днів – розглянуто 14 звернень;
- до одного місяця – розглянуто 1 звернення;
- більше одного місяця – 1 звернення.
З порушенням наведених строків звернення не розглядалися.
За наслідками розгляду звернень громадян встановлено, що на даний
час налагоджується робота щодо видачі судом процесуальних документів.
Дане питання перебуває на особистому контролі у керівника апарату суду.
Робота із зверненням громадян в суді ведеться відповідно до вимог:
1. ст. 40 Конституції України.
2. Закону України «Про звернення громадян».
3. Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних права громадян на звернення».
4. Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».
5. Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від сфери власності, в засобах масової інформації.
Згідно вимог ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» голова суду проводить особистий прийом громадян. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години відповідно до встановленого графіку. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються в спеціальному журналі.
Так, в 2015 році на особистому прийомі у голови Автозаводського районного суду м. Кременчука Полтавської області були присутні 24 громадяни.
Причинами звернення громадян на особистий прийом голови суду є:
- незгода їх з судовими рішеннями;
- на дії суддів та працівників апарату суду;
- інші питання, пов’язані із розглядом справ.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлювався необхідний термін для його розгляду, про що повідомлялось особі, яка подала звернення.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено.
Також дотримуючи конституційні права громадян на доступ до правосуддя ведеться щоденний прийом громадян з питань роботи апарату суду керівником апарату суду.
Так, в 2015 році на особистому прийомі у керівника апарату Автозаводського районного суду м. Кременчука Полтавської області були присутні 6 громадян.
Обов’язки по веденню діловодства по зверненням громадян покладені на консультанта суду.
Для поліпшення та удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян спрямовано зусилля на проведення організаційних заходів щодо систематичного вивчення стану роботи суду з даного питання:
- постійно виконуються доручення голови суду щодо своєчасного та обґрунтованого розгляду звернень громадян;
- на виробничих нарадах аналізуються причини звернень громадян та розробляються заходи щодо зменшення звернень громадян з приводу тривалого розгляду справ, неналежної етики суддів, належного виконання посадових обов’язків та дотримання правил поведінки працівників суду.
За наслідками звернень громадян протягом 2015 року до дисциплінарної відповідальності було притягнуто 3 особи.
Про результати розгляду скарг та заяв повідомляється голові суду по мірі необхідності, а суддям та працівникам апарату суду – на оперативних нарадах Автозаводського районного суду м. Кременчука з метою запобігання та усунення недоліків в подальшій роботі.
Керівник апарату суду Д.В.Гончаренко